Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.

TULE TÖIHIN HUVILALLE

Huvilan arki muodostuu monipuolisista perinteisistä askareista. Perehdytämme sinut työhösi. Työnohjaaja on aina Huvilan menossa mukana. Sinulla on mahdollisuus valita seuraavista askareista.

NIKKAROI

Huvila vaalii Hietasaaren rakennusperintöä korjaamalla historiallisia rakennuksia sekä rakentamalla uusia alueen kulttuuriperintöä kunnioittavia rakennuksia.

TEHHÄÄN TAPAHTUMA

Huvila järjestää konsertteja, luentoja, näytelmäesityksiä, taidenäyttelyitä ja -kursseja sekä virkistystoimintaa perinteikkäässä ympäristössä. Voit olla mukana tiedottamassa, tuottamassa, kahavinkeitossa, tarjoilussa. Täällä sinua tarvitaan useissa eri askareissa.

RUOKI JA HARJAA

Kotieläinpihan eläinasukit kaipaavat hoivaa ja huolenpitoa. Näiden kavereiden seurassa tulee hyvälle tuulelle. Tallitöiden jälkeen ei tarvitse lähteä enää punttisalille.

HARAVOI JA RAIVAA

Huvila hoitaa alueen luontoa ja sille luontaista kasvillisuutta. Huvila tutkii ja kartoittaa alueen entisiä ja nykyisiä kasvupaikkatyyppejä. Huvila hoitaa tilauksesta alueen niittyjä sekä aluskasvillisuutta lampailla sekä siistimällä maastoa tarkoin suunnitellen ja varoen. Huvila osallistuu aluetta koskevaan suunnitteluun, tekee selvityksiä ja aloitteita sekä antaa lausuntoja.

Kiinnostuitko Huvilan menosta? Kerromme mielellämme lisää:

Veli-Matti Sormunen: O4O 505 70 55
Ari Heikkinen: O44 972 5778 / ari.heikkinen(at)huvilayhdistys.fi