Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.

VENÄLÄISEN SIRKUKSEN TÄHTIHETKIÄ HIETASAARESSA - NUORISOSIRKUS VESAR OULUN PÄIVILLÄ 6.-7.7.2019

SIRKUS VESAR on palkittu nuorisosirkus ja sirkuskoulu, joka toimii Oulun ystävyyskaupungissa Arkangelissa Venäjällä. Sirkus Vesarin ryhmässä on viisi taitavaa esiintyjää, joista nuorimmat ovat 9-vuotiaita ja vanhimmat 17-vuotiaita. Sirkus Vesar on tunnettu ammattilaistason teknisestä osaamisesta, esiintymisen riemusta ja räjähtävästä energiasta. Erityisesti ilma-akrobatianumerot ovat päätähuimaavia ja hiuksia nostattavia.

SIRKUS VESAR vierailee Oulussa jo viidettä kertaa heinäkuussa 3.-18.7. neljäntoista päivän ajan Oulun kaupungin, Suuren Tähtiteatterin ja Hietasaaren Kulttuuriyhdistys Huvila ry:n vieraana. Esitykset ovat osa Oulun Päiviä 6.-7.7. Sen jälkeen Vesar esiintyy vielä viikon ajan joka päivä, yhteensä yhdeksän esitystä.

Sirkus esiintyy Hietasaaren Ponipihalla ratsastusmaneesille rakennettavalla näyttämöllä. Klovni Stella häärää sirkustirehtöörinä.

Vierailun käytännön toteutuksesta vastaavat edellisten vuosien tapaan Anna-Kaisa Järvi Suuresta Tähtiteatterista ja Veli-Matti Sormunen Hietasaaren Kulttuuriyhdistys Huvila ry:stä.

ESITYSAJAT:

LA 6.7. KLO 14

SU 7.7. KLO 14

MA-SU 8.-14.7. KLO 14

KAIKKI ESITYKSET HIETASAAREN PONIPIHAN MANEESILLA, Vaaskiventie 12, Oulu.

LIPUN HINTA 10 EUROA, ovelta 2 tuntia ennen esitystä.

ENNAKKOVARAUKSET JA TIEDUSTELUT tekstiviestitse p. 046 621 9253

Lisätietoja antaa Anna-Kaisa Järvi, puh. 0400 292 434, anna-kaisa.jarvi(at)dnainternet.net